reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Židek

Miroslav Židek

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  5x

...bývam na Slovensku a mám záujem o všetko, čo nadchne ducha človeka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kráľovská komora

Miroslav Židek

Kráľovská komora

Včera ma zaujalo pár viet o rozmeroch kráľovskej komory vo Veľkej pyramíde. Okopíroval som môj príspevok o súčte 5 + 10 a prepojení Phí s Pí. Poslal som ho do diskusie. Dostal som odpoveď.

  • 3. aug 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 652x
  • 85
O vesmíre

Miroslav Židek

O vesmíre

Dnes prispejem názorom jedného človeka o jeho názore na podstatu vesmíru a uvediem svoj pohľad na dané okolnosti.

  • 30. júl 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 211x
  • 20
Použitie znalostí na vyjadrenie Pí cez súčet 5 + 10.

Miroslav Židek

Použitie znalostí na vyjadrenie Pí cez súčet 5 + 10.

Museli starí Egypťania poznať Pí? Premýšľaním nad súvislosťami v príspevku, je možné dospieť k záveru, že si ho dokázali odvodiť.

  • 27. júl 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 145x
  • 31
Osobná pravda

Miroslav Židek

Osobná pravda

V krátkosti popíšem môj pohľad na teóriu o všetkom, ktorú sa neustále snažím dopĺňať tak, aby bola zabezpečená kontinuita vývoja v čase. Napíšem aj môj postoj k termínu osobná pravda.

  • 22. júl 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 128x
  • 26
Môj pohľad na článok...

Miroslav Židek

Môj pohľad na článok...

https://www.quantamagazine.org/how-bells-theorem-proved-spooky-action-at-a-distance-is-real-20210720/?fbclid=IwAR2zxCdYXVfo9qdfNfRIo1ogh8uLdk3D_jsS55yxIhVlG4gzGTdCzVI7d5g

  • 21. júl 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 75x
  • 17
reklama
Môj názor

Miroslav Židek

Môj názor

Nechcel som sa vyjadrovať k určitým „správnym“ tvrdeniam „naj“ odborníkov, ale nedá mi nezareagovať. V ďalšom príspevku popíšem aj ich príklad a úlohu pre mňa. Videl som riešenie hneď, ale nemal som najmenšiu chuť odpisovať.

  • 18. júl 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 95x
  • 27
"Niekde sa stala chyba"

Miroslav Židek

"Niekde sa stala chyba"

Nerozumiem tomu. Páni „naj“, ktorí sa hrdia znalosťami z vyššej matematiky a logiky a hovoria o aritmetike, ako o suteréne. Dokážu vyslovovať neoverené závery k mojím príspevkom.

  • 16. júl 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 116x
  • 33
Prepis Pytagorovej trojice čísel na súčet dvoch čísel

Miroslav Židek

Prepis Pytagorovej trojice čísel na súčet dvoch čísel

Výpočet je poznatkom zo ZŠ. Kto zo žiakov by zistil prepojenie medzi číslami z Pytagorovej vety a súčtom dvoch čísel? Kto by číslo zmenil na zlomok a zlomok na rozdiel dvoch čísel? Páni, je tu niekde numerológia, či ezoterika?

  • 15. júl 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 185x
  • 57
Pár reakcií k výpočtu Pí cez čísla binárneho kódu

Miroslav Židek

Pár reakcií k výpočtu Pí cez čísla binárneho kódu

Do príspevku som skopíroval pár reakcií na uvedený výpočet. Poprosím tých, ktorí diskutujú, nie o tomto výpočte, ale o posudzovaní autora príspevku, nech sa láskavo zamyslia nad tým, že každý človek disponuje osobitým myslením.

  • 14. júl 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 99x
  • 27
Výpočet Pí z binárneho kódu vesmíru.

Miroslav Židek

Výpočet Pí z binárneho kódu vesmíru.

Výpočet Pí je založený na prepojení binárneho kódu vesmíru s klávesnicou čísel na mobile a na kalkulačke. Na tejto adrese je poďakovanie s obrázkom: https://www.facebook.com/photo?fbid=10222743430206237&set=a.10206662793560371

  • 11. júl 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 853x
  • 54
reklama
Pre ozrejmenie...

Miroslav Židek

Pre ozrejmenie...

...určitému typu prajných ľudí uvádzam iba jeden príspevok človeka, ktorý vie, o čom hovorím....Je to preložené cez prekladač, tak treba niekedy popremýšľať nad danou vetou a v kontexte jej porozumieť.

  • 11. júl 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 94x
  • 4
Vyjadrenie konštanty jemnej štruktúry cez binárny kód vesmíru

Miroslav Židek

Vyjadrenie konštanty jemnej štruktúry cez binárny kód vesmíru

Binárny kód je opakujúcim sa radom súčtu číslic v číslach postupnosti 2^n. Neustále sa dookola opakujú čísla 1; 2; 4; 8; 7; 5

  • 10. júl 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 195x
  • 21
Vyjadrenie Phí

Miroslav Židek

Vyjadrenie Phí

V mnou popisovanej teórii všetkého sa snažím podľa základnej geometrie vesmíru vyjadriť aj Pí, Phí, či Eulerovu konštantu e = 2,7182818...

  • 3. máj 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 133x
  • 6
Čo vyjadruje konštanta Pí?

Miroslav Židek

Čo vyjadruje konštanta Pí?

Prednedávnom som na wikipédii čítal niečo o konštante Pí. Našiel som tam aj vzorec na jej výpočet, ktorý ma veľmi zaujal. V nadväznosti na jeden príspevok sa chcem podeliť s mojimi myšlienkami o súvislostiach s týmto vzorcom.

  • 29. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 434x
  • 2
Znaky kvantovej mechaniky v TPD

Miroslav Židek

Znaky kvantovej mechaniky v TPD

V tabuľke rozloženia prvočísel pracuje systém základných znakov kvantovej mechaniky. Pracuje podľa myšlienok Bohra, Plancka, de Brooglieho , možno aj Riemannovej hypotézy; atď / Popis je uvedený v upravovanej predlohe knihy „Symbol

  • 5. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 146x
  • 0
reklama
Za základom existujúceho vesmíru sú skryté čísla.

Miroslav Židek

Za základom existujúceho vesmíru sú skryté čísla.

Deje v prírode sú skryté za číslami. Základným stavebným prvkom geometrie vesmíru sú hodnoty čísel, ktoré súvisia s rozložením prvočísel v rade prirodzených čísel.

  • 30. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 114x
  • 0
Úvaha o myšlienke a vedomí

Miroslav Židek

Úvaha o myšlienke a vedomí

V tomto krátkom príspevku, popíšem úvahu o neurónovej sieti a vedomí človeka, pretože dodnes nikto presne nedokázal, kde sa myšlienky človeka nachádzajú, alebo odkiaľ k nám prichádzajú.

  • 4. okt 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 151x
  • 0
Prepojenie čísel s pohybom energií

Miroslav Židek

Prepojenie čísel s pohybom energií

Uvediem myšlienky k „Teórii všetkého“, ktorú sa snažím neustále dopĺňať podľa znalostí a metód súčasnej civilizácie. Vyberám si len poznatky, ktoré ma oslovia. O nich premýšľam ďalej a tvorím možný scénar existencie vesmíru.

  • 26. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 77x
  • 0
Tvorba hmoty a života

Miroslav Židek

Tvorba hmoty a života

Neustále myšlienkovite dopĺňam a rozvíjam svoju Teóriu všetkého, ktorú popisujem číselnými metódami a základnými pohybmi energií vo vesmíre. Tie následne tvoria hmotu a život cez geometriu priestoru vytvorenú z 2 trojíc čísel.

  • 1. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 118x
  • 0
Úryvok z pripravovanej knihy "Symbol života":

Miroslav Židek

Úryvok z pripravovanej knihy "Symbol života":

V tomto príspevku sa dozviete, čo je skryté za číslami - hodnotami v tabuľke rozloženia prvočísel v rade prirodzených čísel.

  • 27. feb 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 313x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu