reklama

Goldbachova hypotéza platí

O Goldbachovej hypotéze som písal už vo viacerých príspevkoch. Môj pohľad a názor na túto tému som neustále riešil a popisoval do najmenších podrobností. Dnes môžem s istotou povedať, že hypotéza je pravdivá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Moje presvedčenie utvrdila náhoda. Minulý týždeň som si pozeral spomínané zápisy o tejto téme a prišiel som na to, že riešenie Goldbachovej hypotézy je veľmi jednoduché.

Viackrát som písal, že ak je dokázaný Bertrandov postulát, máme zistené polovičné riešenie hypotézy Goldbachovej.

Je to v skutočnosti tak. Samotné prvočísla vytvárajú predpoklady na to, aby hypotéza platila. Nebudem to ďalej rozoberať, lebo to nemá na tomto fóre zmysel.

Platí tu však jedna súvislosť, o ktorej som nikde na internete nič nenašiel.

Miroslav Židek

Miroslav Židek

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  5x

...bývam na Slovensku a mám záujem o všetko, čo nadchne ducha človeka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu